A tréning célja a csoportmunkára épülő elmélet és gyakorlat során a résztvevők
megismerik a konfliktusokat előidéző okokat, a konfliktuskezelés folyamatát, a megoldási modelleket, a konfliktuskezelési folyamat sajátos lépéseit és módszereit.
Személyes tapasztalatokat szereznek saját konfliktuskezelési viselkedésükről, a
leggyakrabban használt viselkedési stratégiákról, konfliktusaik indítékairól. A tréning eredményeként saját konfliktuskezelési stratégiáik következményeit felismerve hatékonyan elősegíthetik a konfliktuskezelés pozitív folyamatait.
A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:
- a vállalaton/csoporton belül megjelenő konfliktus altípusainak meghatározásár a
- A konfliktuskezelési módszerek használatával azonosított konfliktustípusoknak megfelelő kezelési eljárások alkalmazására
- konstruktív, team-gondolkodáson és cselekvésen alapuló módszer használatával a csoport előtt álló feladat megoldására
- A cégen belüli és a külvilág konfliktusainak megértésével a személyközi konfliktus kezelésére
- A frusztrációs tolerancia fejlesztésével a váratlan helyzetek konfliktusként való megélésekor megfelelően cselekedni