Konfliktuskezelés

A tréning célja a csoportmunkára épülő elmélet és gyakorlat során a résztvevők
megismerik a konfliktusokat előidéző okokat, a konfliktuskezelés folyamatát, a megoldási modelleket, a konfliktuskezelési folyamat sajátos lépéseit és módszereit.
Személyes tapasztalatokat szereznek saját konfliktuskezelési viselkedésükről, a
leggyakrabban használt viselkedési stratégiákról, konfliktusaik indítékairól. A tréning eredményeként saját konfliktuskezelési stratégiáik következményeit felismerve hatékonyan elősegíthetik a konfliktuskezelés pozitív folyamatait.

A képzés sikeres elvégzésével a résztvevők képesek lesznek:

  • a vállalaton/csoporton belül megjelenő konfliktus altípusainak meghatározásár a
  • A konfliktuskezelési módszerek használatával azonosított konfliktustípusoknak megfelelő kezelési eljárások alkalmazására
  • konstruktív, team-gondolkodáson és cselekvésen alapuló módszer használatával a csoport előtt álló feladat megoldására
  • A cégen belüli és a külvilág konfliktusainak megértésével a személyközi konfliktus kezelésére
  • A frusztrációs tolerancia fejlesztésével a váratlan helyzetek konfliktusként való megélésekor megfelelően cselekedni