Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Adminisztráció, asszisztencia
Aktuális
Állásajánlat ágazati
Állásajánlat földrajzi
Állásajánlat végzettség
Állásajánlatok
Álláskeresők
Álláskeresők ágazati
Bács-Kiskun
Baranya
Borsod-Abaúj-Zemplén
Budapest
Budapest környéke
Csongrád-Csanád
Egészségügy - Gyógyszeripar
Egyetem
Elektronika
élelmiszeripar
Élelmiszeripar
Építőipar, építőanyag-gyártás
Főiskola, BA
Gépipar
gimnáziumi érettségi
Hasznos infó cégeknek
Heves
HR - munkaügy
Informatika - Telekommunikáció
J. D. közlendő
Jász-Nagykun-Szolnok
Jog, közigazgatás
képesítő tanfolyam
Kereskedelem - Értékesítés
Létesítmény üzemeltetés
Logisztika - Szállítmányozás
Mechatronika
Mezőgazdaság, környezetvédelem, vízügy, erdészet
Művészet
Nógrád
Oktatás - Képzés
Pénzügy, számvitel, adótanácsadás
Pest
PR, marketing, média, sajtó
Segéd - betanított munka
Szabolcs-Szatmár-Bereg
szakérettségi
Szakmunka, OKJ 3-as
Személy és vagyonvédelem
Szociális
Technikus, OKJ 5-ös
Településfejlesztés, környezetgazdálkodás
Tolna
Ügyfélszolgálat, call center
Vállalatvezetés, menedzsment
Vendéglátás, idegenforgalom

Employer branding – munkáltatói márka

Amely bemutatja:

  • milyen vállalatról van szó,
  • melyek a legfontosabb munkaadói tulajdonságai
  • mit tud nyújtani alkalmazottainak

A munkáltató márka lényege:

  • stratégiai folyamat, a személyzeti marketing és a toborzás kiinduló pontja
  • szerepe és jelentősége a szervezet nagyságával egyenes arányban nő

A gazdálkodó szervezeteknek jól felfogott üzleti érdeke, hogy sajátos, jól behatárolható, önálló “személyiséggel” rendelkezzenek, ami alkalmas arra, hogy megkülönböztesse őket a többi vállalattól, konkurenciától. A dolgozókat és a dolgozók szociális-kapcsolati hálóján keresztül a többi embert magához vonzza, szélesítve ezzel a potenciális vásárlók körét.  A munkáltatói brand előnyt jelent az álláspiacon, fontos tényező a kvalifikált munkaerőért, a tehetséges fiatal nemzedékért folytatott versengésben. Ám fontos szerepe lehet a képzetlenebb munkaerő motiválásának, teljesítőképességének a fejlesztésében, amennyiben a szervezet felépített brandingje őket is megszólítja. 

Az álláskeresők munkahely választása során a legfontosabb szempontok; a jó munkahelyi légkör, a karrier, a képzési lehetőségek, az anyagiak és mellete szorosan ott van a vállalat jó hírneve.

Az elvárható eredmény eléréséhez azonban a brandingen túl szükség van a megfelelő kommunikációra is, amellyel a potenciális munkatárs számára bemutatható a cég.

A munkáltatói márka kialakításában, fejlesztésében a munkaadói értékeket, előnyöket, arculatot, stb. következetesen és átfogóan kell alkalmazni a vállalati kommunikációs politikában, így beleértve az álláshirdetések toborzásuk vonulatát is.

Teret adunk a munkáltató márkaépítőknek

A Jobdoktor.hu a saját eszközeivel kíván hozzájárulni a cégek munkáltatói márka építéséhez. Nevezetesen az álláshirdetések, toborzások közzétételével párhuzamosan illetve azon túlmenően is, teret adunk egy saját bemutatkozó mikro oldalnak a Jobdoktor.hu berkein belül.  Melyet az álláskeresők és látogatók a VIP menüpont alatt tudnak elérni. 

A microslide igazítható a munkáltató arculatához, színvilágához, a munkáltató elhelyezheti rajta bemutatkozását, küldetését, üzeneteit, programjait, céljait, terveit felvázolhatja. Máshol megjelentetett üzleti felhívásait is lehivatkozhatja linkek, rövid ismertetők formájában elhelyezheti. Saját weboldalára vagy annak valamely meghatározott részére mutató közvetlen linket helyezhet el.

A munkáltatók VIP oldalát igény szerint karbantartjuk, tartalmát aktualizáljuk.

Azon munkáltatóknak, kik még nem indultak el a brand kialakításának korántsem egyszerű útján, segítünk a saját eszközeinkkel és igyekszünk megadni a kezdő impulzust.

A VIP munkáltatók mikrooldalai itt érhetők el    >>>

Kapcsolatfelvétel – További információ kérése

Álláskövetés
Twitter -en
Galéria
Facebook – on